lørdag 25. februar 2012

Strikkeblogger.no...nytt samlingssted for strikkere


Jenta bak bloggen Strikkemagasinet har i disse dager startet opp en fellesblogg for strikkeglade personer her i bloggeland. Strikkeblogger er et samlingspunkt for strikkeblogging. Her vil du finne alle dine favoritter samlet på en plass. Inspirasjon, oppskrifter, bilder og strikkeglede. 

Jeg ble utrolig inponert over siden første gang jeg tittet innom.  Man får en egen side med beskrivelse av bloggen din.Her blir alle blogginnlegg linket direkte tilbake til bloggen din. Store fine bilder av ditt siste innlegg på blogg, med siste hendelser under der.

Det jeg liker godt med slike felles sider er at man slipper bruke så lang tid på å lete rundt etter andre blogger. Her har du masse inspirasjon samlet på ett sted. Jeg fant allerede første gang jeg var innom mange blogger jeg aldrig hadde sett før...og slikt blir man jo glad av:)

AlottesVerden har meldt seg inn i Strikkeblogger.no.....hørtes dette interessant ut for DEG??..meld på din blogg også da vel:)

Ønsker alle en fortsatt fin helg

og  husk ikke mange dager igjen av min

Ingen kommentarer: