fredag 24. februar 2012

"Påske hele året" av Arne&Carlos


I dag var jeg innom Rema 1000 for å handle litt, og da kom jeg over denn boken "Påske hele året" av Arne&Carlos. Jeg har aldrig blitt rivd med på bølgen av julekuler og dukker som de tidligere har kommet ut med, men når jeg tittet i denne boken falt jeg litt for en liten harepus...Boken ble lagt opp i handlekurven sammen med noen nøster garn, og resten av fredags snopen....så får vi se om det blir en liten hare ut av det. Er ikke veldig glad i å strikke på smååå pinner, og slikt pirk arb...MEN...skal da prøve i hvertfall:)
Denne søte haren falt jeg for, men var mye annet fint i boken også:)

Ønsker alle en fiiiin helg
og
velkommen til nye følgere:)


minner om min 
som det fortsatt er mulighet til å være med på.

Ingen kommentarer: