søndag 26. februar 2012

Avslappende søndag

De siste tre uker har jeg vært forkjølet, men på onsdag begynte jeg å føle meg myyye bedre...jippppy...så kom fredags kveld, og jeg ble IGJEN potte tett...grrrrrrrrrrrrrrr...:(
Da far til gutta skulle bort i helgen, har de vært hos meg...Daniel var ute på "total darknes" fredag kveld...det var paintball fra kl 1930 til 0000...Jeg og Matias koste oss hjemme.
I lørdagens Halden Arbeider blad stod det en sides omtale om noen av gutta i Fredrikshald Paintball Klubb...sååå stolt var Daniel(som er nr 2 fra høyre)..Alltid stas å få komme i avisen.

Lørdags kveld fikk Daniel plutselig lyst til å bake...ja kl var jo KUN 22.30 og han skulle jo også tidlig opp på søndags morgen for å ha sin første dag som VG avisbud...men pyttsann...bake muffins til ho mor gjorde han nå allikevel...

Så i dag sitter jeg og minsten inne å koser oss(skulle vel vært ute i dette nyyydelige været...men er i veldig dårlig form her), mens Daniel er på paintball trening...
Muffins og solebærtoddy ble det i dag:)


Ønsker alle en strålende søndag:)


2 kommentarer:

Vilma sa...

God bedring og sikken en sød dreng du har :-))

Nydeligt fad som muffin ligger på...

♥ Netta ♥ sa...

Så stas å få bilde av seg selv i lokalavisa, det er toppen av lykke. Jeg skjønner godt at mor er stolt også. Så leit at du har vært syk så lenge, men herlig å få så god pleie av sønnen dag. Det er aldri for sent på kvelden til å begynne å bake, det er ikke få ganger jeg har stått over bakebollen etter midnatt - hi, hi :-)

Lykke til i givewayen min. Boken er helt nydelig og sønnen kommer til å lage de mest fantastiske cupcakes dersom denne kommer i hus ;-)

Klem
Netta