onsdag 1. februar 2012

GiveAway hos AlottesVerden

I anledning at min bloggteller har rundet hele 10 tusen besøkende, vil jeg gjerne feire med å gi dere som er innom sjansen til å bli med på en GiveAway.  Ettersom dette for det meste er en kreativ blogg, har jeg nå funnet frem til to kreative gaver. 
Den ene pakken er det nyeste heftet fra Tone Finnanger "Tildas vårideer" og en pakke med 6 små nøster og oppskrift på søte små cupcakes.
Den andre pakken er to 100 grams nøster med Eco-Ull fra Viking garn.

Den som trekkes ut først får først velge pakke.

Det er mulighet for totalt 3 lodd. 

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli/være følger
1 lodd for å linke på egen blogg

Trekning vil være onsdag 29. februar:)

EN FIN DAG TIL DERE ALLE
og velkommen til nye følgere:)

31 kommentarer:

Retrobaby sa...

Så flotte premier! Jeg tar tre lodd - bli gjerne med på min giveaway også!

Marihøna sa...

Hyggelig med give-away! Jeg tar gjerne et lodd!

Signe sa...

Jeg prøver lykken med 1 lodd:)
(signe@epost.no)

Anonym sa...

Gratulerer med 10tusen besøkende! Eg tek gjerne eit lodd :)

Seascape sa...

Hei på deg :-)
Jeg blir gjerne med på din Give Away. Kjempe fine premier.
Jeg fikk ikke til å legge meg til som følger, forstår ikke hvorfor. Men jeg la link til bloggen din i min bloggroller. Da er det så lett å komme tilbake og titte i bloggen din. Jeg har også linket til din Give Away. Nå skal jeg titte videre i bloggen din. Ha en riktig fin helg.

Kjersti1982 sa...

Trekker 3 lodd og krysser fingrene :)
http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-alottes-verden.html
kjerstiogkim@hotmail.com

Laila.lovseth sa...

For en flott Give-away! Jeg vil veldig, veldig gjerne delta med 2 lodd. Kommentsg også følger.

Krysser fingrene!

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Superfine nøster! En mulighet herfra:)

Spirulin@hotmail.no

Kristine S sa...

Tar 3 lodd og krysser fingrene for flott epremier :) Lykketil alle sammen.

Ingrid sa...

Jeg vil være med, og tar med meg 2 lodd :)

Anonym sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne delta med ett lykkelig lodd for disse inspirerende premiene. anikris3@online.no

StrikkeDolla sa...

Hei!
Jeg tar to lodd, som følger og kommentar!
Dersom jeg skulle være den heldige første, ønsker jeg meg Viking garnet! :-D

Geroannie sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Judith sa...

Prøver lykken med et lodd i din fine give-away!
judith@mimer.no

Bente_s sa...

Deltar gjerne i trekningen. Garn er alltid kjærkomment :)

Bente S.
gully2345 a) hotmail.com

BMB sa...

Hei, hei!

Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Solveig sa...

Jeg er med 2 lodd på meg :-))

HildeR sa...

Noe nytt å ha på pinnene frister alltid!
Følger og kommenterer - 2 lodd til meg.

mari_gull(at)yahoo.no

Nenna sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med :) Tar 1 lott!

A K sa...

Herlige premier :)

Håper 2 lodd gir meg vinnerlykke.

Unknown sa...

Jeg tager 2 lodder.. skønne ting man kan vinde :)

Bundingen sa...

Gratulerer med så mange besøk! Jeg blir gjerne med på give-Away og tar to lodd. Jeg har vært innom og lest bloggen din ei stund, men ble følger først i dag.

Cathrine Møller Øyen sa...

Hei på deg, Ann Charlotte!
Jeg tar gjerne to lodd, ett for kommentar og ett fordi jeg følger deg!
Super blogg du har!!
Mvh Catrhrine fra Cathrines matblogg.

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

PrinsessaPåErta sa...

Jeg er medd og trekker gjerne tre hele lodd! :D

Tvi tvi!

Ann Jorunn sa...

Så fin give away :) to lodd på meg ;)

rule sa...

Sååå moro å oppdage den kreative bloggen din!!! Jeg legger meg til som følger med en gang for her vil jeg tilbake for å bli inspirert!!! Masse lykke til videre!!! Klem Ruth

tantemaraj sa...

Jeg vil gjerne være med på denne feiringen:-) Ett lodd på meg!

Klarafina sa...

Fine premier! Jeg blir med - 3 lodd

Señorita Vero sa...

Så fin GiveAway :) Jeg er med, med ett lodd!

Rachel sa...

Hei!
Jeg vill gjerne väre med og tar 3 lodd. Hilsen Rachel