mandag 4. mars 2013

Nye blader i hus

Er jo ikke noe nytt at jeg IKKE klarer gå ut av en butikk uten å ta med meg inspirasjonsblader ut.
I helgen kom jeg over to nye blader, som bare MÅTTE bli med meg hjem hihi.
Bladet SANS for fest er et blad med inspirajson til små og store festlige anledninger. 
Masse ideer til forskjellige typer fester, boddekking, mat&vin, lekre kaker, lag det selv prosjekter mm.

Det andre bladet som ble med hjem var MbyM vinter 2013. Bladet med masse flott inspirasjon og oppskrifter innen klær til dame, mann og barn pluss endel interiør.

Jeg har to favoritter som jeg ønsker strikke til meg selv
En lekker genser strikket i tredobbel rillestrikk på ermene, raglan felling og en stor herlig hals. Strikket i to typer garn. Tynn Alpakka og Air fra Du Store Alpakka.

En tunika med v-hals og raglanfelling. Denne er strikket i glattstrikk med garnet Angel fra Bergere de France.


Fin mandag til dere alle:)






Ingen kommentarer: