onsdag 23. november 2011

Garn og tilbehør

I går fikk jeg en pakke i posten...FULL av garn:)..alt er bestillt fra nettbutikken Strikkenett.

Bestillte en ladning med garn i rødtoner. Delight, Alpaca og Kid-Silk.
(her har jeg allerede startet på strikkeprosjektet)

Bestillte også en ladning med sort Kid-Silk og sort/grå Delight.

En julegave ble det også med i pakken. Til min strikke/hekle glade mor har jeg kjøpt "the knit kit". Et utrolig genialt multiverktøy for kreative(angrer på at jeg ikke kjøpte en til meg selv også...får bli senere).  Med dette settet har du alt på et sted. Heklenål, trådkutter, radteller, målebånd, maskemarkører, monteringsnål, maskestoppere og en sammenleggbar saks. 
Alt sammen er pent tatt bilde av på mitt nye flanell sengesett:)...Kid kjørte tilbud på slike sett før jul, og jeg som ELSKER flanell måtte jo ha med meg et par av disse...men selv om ting er billig(før 399 nå 99) så bør det jo være kvalitet i dem.....meeeen to ganger måtte jeg bytte putevar pga hull og dårlig søm i dem...Men når byttingen var unnagjort og trekket var på...så var det sååå behagelig å ligge i:)

Ønsker alle en fortsatt fin uke:)

Ingen kommentarer: