tirsdag 29. november 2011

DROPS nye baby- og barnekolleksjon

Nå har Drops kommet ut med to nye kataloger fulle av herlige oppskrifter. Drops har alle sine oppskrifter liggende på nett...men må selv si at jeg foretrekker ha oppskriftheftet i hånda når jeg strikker/hekler.
Nydelig rød kjole
Herlig liten herremann i vest












Herlig myk kosedress

En liten heklet frosk











Baby Drops oppskriftene finner du  her



Søt rosa kjole med tights
Rundstrikket guttegenser











Søte heklede luer
Guttevest












Små Drops oppskriftene finner du  her.



Når man ser så mye fint, så skulle man ønske at man hadde barn som ville ha strikkede/heklede plagg. Ikke at jeg har noen babyer lenger, men mine bestemte gutter vil IKKE ha noe slikt...huff:)

Ønsker alle en fin dag videre:)

1 kommentar:

Katrine_tm sa...

Så mye fine design! Den røde marius-kjolen var vel fiiiin! og den kosedressen. :) Jeg også elsker å strikke smått. Du kan få dropsoppskrifter i hefter! I butikkene som selger garnet. :)

Tusen takk for strikkdukkekommentar hos meg!! :D