onsdag 13. april 2011

Lampeskjerm

(hmm ikke så lett å ta bilde i et vindu, og ikke voldsom utsikt å skryte av her hjemme..hehe)
Jeg har hatt et par lamper i vinduet som jeg har hatt lyst til å gjøre noe med skjermen på. Hadde litt rester igjen fra jeg  lagde de off white og orange putene, så tenkte at dette kan jeg kanskje bruke til å piffe opp skjermene med.  Prøvde meg litt frem både med hekling og strikking, men ble ikke helt fornøyd. Ente opp med at jeg gjorde det enkelt....heklet 1000 lm av det off white tykke garnet. Startet øverst på skjermen. Hadde på litt tekstil lim, og surret den lange remsen av lm rundt skjermen. Til slutt heklet jeg en orange blomst som pynt. Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet. De grønne skjermene passet ikke helt inn i alt det orange jeg har i tekstiler nå:)










Ønsker alle en super dag videre:)

4 kommentarer:

ide-puffen sa...

Å ja det ble jo kjempefint. og morsomt. Mye finere en bare vanlig skjerm.
God ide!!
Riktig god påske til deg.
Randi

Gurimalla sa...

Så smart! Lampa ble fin!

Sylke Feldhusen sa...

Så fin lampen ble, flott idé :) Putene dine litt lenger nede er også kjempefine.
Ellers var det hyggelig at du likte treningsveska mi! Håper beskrivelsen er forståelig :)

Ha en god påske!

Chic - Romantique sa...

De ble jo bare helt nydelige! Flink er du :)