onsdag 27. april 2011

Diverse blogg hjelp

I dag har jeg tittet litt rundt på blogger, og legger merke til at mange endrer stil på bloggen sin. Jeg føler meg vel egentlig ganske så "grønn" når det gjelder ting rundt bloggen, og har lenge ønsket å lære mer om hvordan man kan gjøre ting, på en enkel måte. Er jo så enormt mange fine blogger rundt om, og mye av det de gjør lurer jeg på "hvordan har de fått til det??"
Tittet innom den nydelige bloggen Urban Re:tro som har hatt en oppussing av sin blogg. Den ble utrolig fin. Hun la ut en link til sider hvor man kunne få masser av tips om man trengte hjelp ang det å pusse opp litt på bloggen.

(trykk på linken om du trenger hjelp/tips)

2 kommentarer:

Siri sa...

Tusen takk for disse tipsene! Dette skal jeg jammen sette meg inn i! Hilsen Siri:-)

Anonym sa...

Enig med deg i at det er mye nytt å lære når man begynner med blogging. Føler meg ganske grønn selv mange ganger. Men så er det egentlig OK å kjenne på at man ikke kan alt her i livet, og at man derfor får muligheten til å lære litt nytt.

Ha en trivelig kveld :-))