søndag 24. november 2013

Strikkepinner og garn

Om fredagen fikk jeg pakke i posten fra Strikkenett.no. Jeg har kjøpt julegave til meg selv.
NYE STRIKKEPINNER
Har hørt så mye fint om KnitPro pinnene.
Jeg tenkte jeg skulle prøve ut Cubics pinnene. Firkantede pinner som skal være bra for personer som sliter med leddproblemer.
Bestillte meg tupper i str 4-4,5-5-5,5-6 og 7. Vaiere i str 60-80-100 og 150 cm.
Faste pinner i 40 cm i str 3-3,5-4 og 6. 
Faste pinner i 60 cm i str 3 og 3,5
Faste pinner i 80 cm i str 3 og 3,5
Strømpepinner i str 2-2,5-3-3,5 
Bitte små strømpepinner som kun er 10 cm lange i str 3


Litt garn ble det også bestillt i samme runde
Oransjemelert Alpaca Mix fra Drops og Oransje Faerytale fra Du Store Alpakka
Dette skal bli en genser til meg selv
 Lillamelert Alpaca Mix fra Drops og Lilla Alpaca Silk fra Drops
Dette skal også bli en genser til meg selv
Petrolfarget Alpaca Mix fra Drops
 Dette skal bli en genser til "Bamsen"

Ingen kommentarer: