lørdag 3. mars 2012

Bli frisk helg


Denne uken her har vært utrolig slitsom for min del...Var hos legen her om dagen, og har da fått det som er å få på en gang. Øyekatarr, tette bihuler og influensa...huff...I går var jeg en tur på røntgen, og etter det tok jeg en tur innom Narvesen for å se etter noen blader. Der fant jeg bladet Smak og det nyeste nummeret av bladet MbyM. Så disse to ble med meg hjem sammen med en haug av medesiner. Så her blir det KUN avslapping, bleddring i blader og litt håndarbeide. Har ikke tid til å være syk...Aberet med å være selvstendig det...INGEN som tar jobben din om du er syk:(...Kjenner heldigvis at medesiner allerede begynner å virke så..:):)

Her er noen bilder fra det nye MbyM bladet...masse fint som vanlig fra Tine Solheim.

































Alle bilder lånt fra bladet MbyM




Ønsker alle en flott helg:)

2 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Det er vel tida for diverse virus og bakterier no, enten man har tid eller ikkje....
Då er det godt å kunne ha nokre gode blader i kikka i ;o)
Ønskjer deg god betring!

Bare Beppe sa...

Kjedelig med dårlig form, men utrolig hva et par gode blader kan gjøre med humøret :) God bedring! Beppeklem