tirsdag 15. mars 2011

Tilda utfordring

Jeg er med i Tildas Venner, som nå skal ha en påske utfordring. Alle som ønsker å være med kan delta med et Tilda inspirert produkt. Man kan sy, hekle, strikke, bruke papir mm.
Jeg har tenkt litt på hva jeg selv skal lage...litt usikker enda, men bilde kommer når det er ferdig:). Jeg er ingen stor syerske, så blir vel noe heklet eller strikket...kanskje:)

Om du er en Tilda fan, og har lyst til å delta i utfordringen så er det bare å gå inn her. Legg igjen en kommentar om at du ønsker å være med:)

Frist for innsending av DITT Tilda produkt er: 31 Mars

Ønsker alle en fortsatt fin dag
Her skinner solen...helt nyyyydelig ute:)

2 kommentarer:

Virre sa...

Strålende å se at du "reklamerer" litt for konkurransen :)
Blir spennende å se hva folk sender inn som sine bidrag :)

Ha en fin ettermiddag

Virre

hanne sa...

Så koselig blogg du har! ;)
En egen Tilda - blogg! Det var spennende, her skal jeg gå i tenkeboksen i forhold til konkurransen!