onsdag 15. desember 2010

Julepynt-swapp

Jeg har i år deltatt på en julepynt-swapp på bloggen mønsterarkivet. Det hele var slik at man ble delt opp i grupper. Hver og en i gruppen, skulle lage lik julepynt til alle de andre i gruppen, og sende den ut. Jeg har nå mottatt bidrag fra alle i min gruppe. En i hver gruppe fikk i oppdrag å ta bilde av alt for så å sende det inn til mønsterakivet, og denne jobben ble tildelt meg. Så her har dere et bilde av det som min gruppe har fått til:)Heklet julekule er mitt bidrag. Heklet hjerte og pyntet fyrstikkeske er fra Mette, lys og 6kantet pynt er fra Ann-Kristin, heklet nissejente er fra Helene og to heklede grytekluter fra Målfrid.
Dette var en artig ting å være med på. Man visste jo ikke hvem man laget julepynt til, og det var spennende å se hva de andre hadde laget:)

1 kommentar:

Strikkefanten sa...

Artig aktivitet:-) Ser forresten du har blomsterløker til jul - det er så flott til jul. Det er i hvertfall sånn som jeg må ha:-)