mandag 23. januar 2012

Strikket kortarmet tunika

Nå er prosjekt grå/svart ferdig. Det ble en kortarmet tunika . Den  er strikket i sort Kid-silk og sort/grå Delight.
Strikket rillestrikk på vrangbord nede, armene og på halsen, ellers glattstrikk. Den ble mye lik modell som på det røde prosjektet jeg strikket tidligere. Da den røde passet fint i fasongen, brukte jeg den samme oppskriften som mal, men gjorde om litt på den underveis. 

Besøkstelleren min har passert hele 10 tusen besøkende...helt utrolig synes jeg. Koselig at så mange titter innom bloggen min. Dette må takkes med en liten give away. Kommer tilbake til det snart.


Ønsker alle en fortsatt fin uke:)

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Den var fin,
og gratulerer med alle de besøkende! :O)

Manisk kreativ sa...

Kjempefin tunika. Liker den fasongen der, jeg også. :) Den røde var også fin.