mandag 2. januar 2012

Kaffemaskin

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg en kaffemaskin, men pga plassmangel på mitt ekstremt lille kjøkken, har det kun blitt med tanken. I dag skulle jeg være med eldstemann på Elkjøp for å kjøpe spill til playstation. Da jeg gikk rundt der og ventet på han kom jeg over en liten søt pingvin lignende sak som het  DeLonghi Dolce Gusto "Limeted Edition". Dette er den minste typen innen Dolce Gusto familien. Samme egenskaper som de andre bare med mindre vanntank. Så vips...den ble med oss hjem sammen med en boks med dolce gusto cappuccino  til mor og dolce gusto nesquik til gutta:)

Var også innom den lokale garnbutikken i dag for å kjøpe et nytt nøste kid-silk til genseren...så i dag blir det å strikke ferdig halsen:)

Ønsker alle en fortsatt fin dag videre
og 
velkommen til nye følgere:)

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Så liten og søt! Vi har lite benkplass, så skulle vi hatt kaffemaskin, så burde vi gått for den størrelsen der. Er igang med kidsilk selv, deilig mykt og pusete!