søndag 15. august 2010

Heklede mobil vesker

I helgen har jeg holdt på med noen enkle prosjekter...mobil vesker...


Jeg bruker selv mobil veske til mine mobiler, og tenkte at dette kan jeg jo hekle selv. Så da heklet jeg 4 vesker. To i svart med lilla blomster på og to i lilla med svarte blomster på.


De var veldig enkle å hekle. Har brukt 40 staver frem og tilbake til full lengde(ca 14cm). Heklet vesken sammen på siden og under med 2 fm rundt hver første stav, slik at det ble små hull på siden. På undersiden heklet jeg en fm i hver stav. Sydde på en borrelås inne i, slik at ikke mobilen faller ut. Festet til slutt en karabinkrok i det øverste hullet på siden av vesken

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så flotte de var!

Katrine_tm sa...

Kjempefine mobilvesker! Og jeg digger puffe-lokket du har hekla!

Tusen takk for kommentar og for at du har lagt deg til som følger hos meg! Legger meg til hos deg og. :D

Vilma sa...

Det er du sluppet heldigt fra , de er vældig søde og jeg kan lide farven :-)

GOWRY sa...

Ejjjj, hvor er de skønne! Også med lækre farver! :) Lækre sager!