søndag 18. september 2016

MyFusion-sjal

I går startet jeg på mitt 
MyFusion-sjal
Dette er enda en samstrikk
Det er 
HelleSlenteDesign
som står for designet av det som til slutt skal bli et sjal.
Mysteriesjalet denne gangen, kommer i 4 deler
Sjalet består av  både heklede og strikkede deler. 
Vi får utdelt en ny del hver 5 dag. 

Jeg hekler/strikker mitt sjal i 
SandnesGarn 
Lanett Babyull
Farge 3427

Jeg fikk heklet 3 ruter i går, og har fortsatt noen igjen før neste del av mysteriet kommer.

Høres dette interessant ut?
meld deg på
 MyFusion-sjal mystery/kal
På Facebooksiden til

HelleSlenteDesign-STRIKK

Oppskriften til sjalet er kjøpt via 
Ravelry-siden til
HelleSlenteDesign

Man vil få mulighet til å kjøpe oppskriften i sin helhet der etterhvert.


Moro å være med på slik mysteriestrikk. Det å ikke vite helt hvordan utfallet blir til slutt.




Ingen kommentarer: