torsdag 24. oktober 2013

Poul Pava servise

Jeg hadde innflyttingsfest for noen uker siden. Da hadde jeg besøk av masse gode venner. Jeg var så heldig å få en pengesum av dem alle. For dem har jeg kjøpt meg flere deler til Poul Pava serviset mitt.
Dette fatet var det minstemann i huset som ønsket seg. Han mente at dette passet jo perfekt til å ha masse av pålegg på når vi spiser frokost i helgene. Fatet er hele 42cm. 

Har noen deler av serviset fra før, så supplerte med litt til. En avlang asjett25,5*15 cm, 6 dype boller, 4 krus uten hank, 4 eggeglass og salt/pepper bøsser.
Serien er i flere motiver. Det motivet jeg har heter City.
Jeg digger denne litt barnslige serien. Blir nok mer i den etterhvert.

Har fortsatt litt penger igjen, og de skal jeg bruke på en oransje Le Creuset Chicken Pot. Har lenge hatt lyst på en gryte for å lage feks kylling og stek i, og nå har jeg funnet den rette. Så til mandag etter jobb skulle den være i butikken. Da løøøøøøøøøøøper jeg og kjøper :)





Ingen kommentarer: