onsdag 13. mars 2013

Nye gardiner og matchende puter


Nydelig vær om dagen gjør at man får skikkelig vårfølelse. Lysten på å få våren inn i huset strømmer på. Så her en dag gikk jeg en tur innom Kid da jeg var i byen. Fikk med meg gardiner til stuen hjem.
Gardinene er tynne, i fargene hvit, lilla, blå og grå/beige og med maljer.
Tenkte at nye gardiner....hmm da må man ha nye puter. Så har strikket et par lange putetrekk i fargen hvit, blå, lilla og grå/beige. Synes de ble bra til gardinen. Skal sy ensfarget trekk på baksiden, og avslutte det hele med en kant rundt det strikkede trekket.
Har også planer om å strikke noen større ensfargede puter som skal stå bak disse i sofaen.

Fineste venninnen min Monica har laget et lite skilt til meg på jobben sin

Veldig glad i deg vennen :)




Ønsker alle en fin uke videre





Ingen kommentarer: