torsdag 27. september 2012

Strikkede tøfler i gave

Ei søt jente ville ha lilla strikkede tøfler til de kalde dagene som vi går i møte nå. Så da var det bare å finne frem pinner og garn. Et par tøfler ble det. Brukt samme oppskrift som de forrige tøflene jeg strikket, men denne gangen heklet jeg også på en blomst som jeg festet oppe på tøflene.
Glemte å ta bilder av tøflene før jeg sendte dem i posten, men den glade eier laget en flott bildeserie på instagram. Så da lånte jeg likeså bildet som hun laget.
Neste gang regner jeg med hun strikker seg tøfler selv...for hun har jo virkelig staret opp med sitt første store strikke prosjekt...skappel generen...Sååå flink atte:)

Fortsatt fin uke til dere alle:) 


2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine tøfler du har strikket!
God helg,
hilsen Fredrikke :O)

Quiltefeen sa...

Så flotte tøfler.. :) Nydelig farge..
God helg til deg.
Klem, Kristin