søndag 11. desember 2011

Heklede snøstjerner og små julekuler


I år som i fjord har jeg meldt meg på Julpyntswap 2011 inne på bloggen Monstermønster. Det er slik at man blir delt opp i grupper. Hver og en i gruppen skal lage julepynt til de andre i gruppen. Når man har gjort det så skal man sende julepynten til de andre i gruppen, og så får man julepynt tilbake. I min gruppe er det 5 andre som jeg skal lage pynt til. Jeg har i år laget snøstjerner. Har heklet dem i hvitt bomull garn med en sølvtråd inne i. 

Jeg holder jo på med mitt prosjekt i rødt som jeg viste tidligere...dette er jeg snart ferdig med, men inne i mellom har jeg også heklet noen små røde julekuler...har enn så lenge kun heklet tre kuler. 
(best lys i kveld fikk jeg ved å legge dem på en tallerken til  morgendagens dekkede syforenings bord)

Ønsker alle en fin uke:)

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Veldig søte :O)

Anonym sa...

Tusen takk for snøkrystallene!
Mette:)