mandag 6. juni 2011

Litt av hvert en mandag morgen:)

I det siste har det jo vært så mye snakk om han knugen i sverige som nekter å ha vært på noen strippeklubb, men kanskje han en gang har vært innom et sted hvor det har vært lettkledde damer...men husker ikke helt liksom...hmm skrue han der...hehe
synes vel dette passet litt bra til han om dagen ja...hehe


Den siste tiden har jeg følt meg såååå tom for kreativitet, noe som irriterer meg. Finner liksom ikke noe å starte opp med som jeg virkelig har lyst til å gjøre. Går vel litt opp og ned for de fleste kanskje. Har startet på flere prosjekter, men stopper litt opp igjen. Her har det jo vært nydelig sommervær i helgen, så har kost meg med gode venner.

Til slutt vil jeg si til alle strikke og hekle glade mennesker der ute som har lyst på en utfordring innen feltet....MELD dere på inne på Pinnekroken(tidligere strikkere). Der blir det hver mnd lagt ut nye utfordringer. Denne mnd utfordring er SOMMER....
Titt innom bloggen for å lese mer om prosjektet:)
De har også en GiveAway inne på bloggen hvor du kan vinne nydelige knapper...



Ønsker alle en fantastisk fin uke
og velkommen til nye følgere..:)

3 kommentarer:

ide-puffen sa...

Ja han er ikke helt hundre han der kungen. Husker ikke.....jommen sa jeg det....
Ikke noe strikkeform for tiden, men kan gjerne sende over litt engeri, for det rinner nesten over her. Sola kom og vips jeg ble i finform igjen.
Tjoohoo-------------> svisj....værsågod hi hi
Klem
Randi

AlottesVerden sa...

ååååh du er vel god Randi...suuuuger i meg all den herlige energien:)...MÅ jo bare bli bra dette...gleder meg til å se dine prosjekter fremover...du inspirerer noe enormt:)

tinemor sa...

Det øverste bilde, av tavla, er ikke låst
Det kan du trykke på , så får du det i større format, som du kan kopiere!
Lykke til
Klem