fredag 22. oktober 2010

Nye bøker

I dag fikk jeg en pakke fra hobbyklubben...

Den inneholdt 4 bøker og forskjellige strikkepinner i tre..Var veldig fornøyd med boken Myk design. I den var det mange fine og inspirerende oppskrifter:). Bestillte meg og boken Jul med Tildas venner. Har lenge hatt lyst til å prøve å sy noe fra henne. Hun har jo så utrolig mye fint:)..

Skal bli spennende å prøve ut strikkeppinnene etterhvert...de var veldig lette og gode å holde i:)..
Etter jobben i dag måtte jeg en rask tur innom Notaben for å ha en ny avtale bok til klinikken. Tittet litt rundt og kom over denne fine boken...Hekling...ABC i hekleteknikker..Den inneholder hele 200 forskjellige hekle mønster. Boken MÅTTE jo bare bli med meg hjem..billig var den også, kun 99,-...De hadde også bøker om strikking og søm.

ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM EN SUUUPER HELG:)

6 kommentarer:

Smått og Stort sa...

Hei på deg og tusen takk for besøket på bloggen min! Alltid koselig å oppdage nye blogger- ser ut som vi har en del sammenfallende interesser, så hit skal jeg komme igjen♥

Katrine_tm sa...

Så stas med bokpakke i posten! :) Jeg har lånt den "Hekling i sommersol" på biblioteket, og har hekla en topp derfra! Den ble fin! :) Tror jammen jeg skal kjøpe meg den fra notabene. Kjekt å ha et oppslagsverk!

Bjørkely sa...

hei!
wow tror jeg må innom Notabene!
Har lånt de to heklebøkene på biblioteket. synes det var så mange fine oppskrifter i den hekleboken med hun damen på.

Kort og Søm sa...

Så mange fine bøker du har fått deg!
Hekkle boken hadde vært noe for meg, for hekle er noe jeg ikke kan :O)

Strikkefanten sa...

Oj så artig! Hadde vært artig å være litt stødigere på hekling, kanskje jeg må teste ut denne:-) Alltid morsomt med nye bøker og blader. Bare sette seg ned og la inspirasjonen strømme på:-)

Bente`s Hobbyrom sa...

Så mange flotte bøker da, der blir du ikke arbeidsledig med det første . Kos deg med dem :0) Stilig blogg du har og takker for hyggelig kommentar inne hos meg.