søndag 30. mai 2010



Ja da var jeg og inne i denne blogg verden:)...


Skal prøve skrive litt om meg og mitt liv her inne.




I går var det jo MGP og Norge kom langt ned på tabellen...bedre lykke neste år får man vel kansje si da...


Jeg og barna hadde en hyggelig kveld i går med venner, god mat, skravling og litt MGP..


Hadde med meg strikketøy...som jeg alltid bruker å ha og fikk strikket ferdig ett par søte tøfler:)...oppskriften til disse fant jeg på garnstudio sin side...




Mine tøfler er turkise med et rosa tovet hjerte på hver side av remmen. Holder nå på å strikke et par grønne som jeg tenkte ha en blomst på hver side av...legger ut bilde av dem når de er ferdige...

Jeg likte disse tøflene godt...De er små, og tar feks liten plass i vesken om man ønsker ha med noe godt og varmt på føttene når man skal bort til noen:)

Ingen kommentarer: