søndag 25. desember 2016

Strikket duk

Nå har det vært stille lenge på bloggen her. Formen har ikke vært på topp, så har ikke fått jobbet med så mye annet enn ferdigstrikking av julegaver.

Ble for noen uker siden ferdig med kunststrikkduken, som jeg startet på i sommer.
I går kunne jeg pakke den inn, og overgi den til et vennepar.

Ble veldig fornøyd med resultatet, men blir nok lenge til jeg begir meg ut på lignende prosjekter. 

Oppskrift på duken er fra Gjestal Strikkedesign No.1006
Strikket i Gjestal 12/4 heklegarn på pinne 2,5

Til mitt tantebarn, strikket jeg en lilly-lue og et langt skjerf med løvmønster og frynser i julegave. 
Luen ble pyntet med en liten engelknapp, fra 
Snella og Petronella

Har også strikket 8 forskjellige julekuler fra Arne og Carlos. 
De la jeg i en fin boks, som jeg gå til min bror og svigerinne.
Glemte 

Ingen kommentarer: