søndag 2. november 2014

Bøker

Minstemann har vært gjennom noen tester på ons, tor og fre morgen.
Fredag lovet jeg han at vi skulle gå på kafe for å kose oss med kakao og kake før han måtte tilbake på skolen. Vi var innom noen få butikker for å titte litt også. 
I bokhandleren ble det med 3 bøker hjem.

Strikk til barn 
Av Marte Helgetun.
En herlig bok med fine oppskrifter til barn i alderen 1-6 år.

Det søte liv...Kristines Favoritter 
En bok skrevet av damen bak bloggen Det søte liv Kristine Ilstad
En fantastisk flott bok med masse gode oppskrifter i.
Jeg har tidligere brukt mange av hennes oppskrifter fra bloggen, og kan virkelig anbefale denne boken om man er glad i å bake.

Lekre Masker og Lekre Sting
Av Sidsel J. Høivik
Dette er en fantastisk flott bok som jeg har hatt i bokhyllen min siden den kom ut.
Jeg kjøpte med denne for jeg hadde lyst til å gi denne fine boken til en av mine følgere i en GiveAway. Så følg med om litt så kan en person bli heldig eier av boken.





2 kommentarer:

Bundingen sa...

Takk for boktips! Alltid kjekt å kunne fylle på ønskelista til jul.

God søndag fra Ingunn

AlottesVerden sa...

Bøker er alltid en fin gave å få :)

En fin søndag til deg og Ingunn