onsdag 28. mai 2014

Nostalgiske kort

Om lørdagen måtte jeg ut for å kjøpe gave til ei venninne, så bestemte meg for å dra inn til Sarpsborg.
Ville besøke butikken Finn-Roen Interiør, som jeg aldrig har tid til å besøke, selv om jeg jobber i den byen hver dag. En herlig liten butikk med litt av hvert i.
Hadde sett noen kort og plakater fra Emmeselle som jeg har hatt lyst på. 
De fører nostalgiske kort og plakater. 
Jeg hadde tenkt å ha dem på kjøkkenet, og så lenge jeg ville ha flere av dem, så måtte det bli kort og ikke plakater. De hadde ikke så mye utvalg av dem når jeg var innom, men jeg fikk med meg 3 kort. Et med kræsj pink isen, et med kvikkluns og et med Cathrineholm kjelen. 
Jeg har lyst på et par til, så tenkte å bestille dem på nettbutikken til Emmeselle 
Kortene har jeg planer om å ramme inn.


Til min venninne kjøpte jeg  dette skiltet. Syntes det var utrolig artig. 
Venner er jo alltid der for en om man trenger dem, uansett om man ikke treffes hver dag.
Hun fikk også en lykt i sementlignende materiale med hjerte i, som jeg kjøpte på Feel Storbyen.

Ingen kommentarer: