onsdag 6. juni 2012

Heklet bag til yogamatte

Nå har det vært stille på bloggen her leeenge. Har hatt mye å tenke på ang konfirmasjon pluss at jeg også har holdt på med selvangivelsen. 
Har ikke hatt så mye tid til å være kreativ oppe i alt dette, men noe har det blitt.

I februar meldte jeg meg inn i Elixia Tunejordet, og har prøvd å holde trening vedlike etter det. Prøver å få til ett par dager i uken der med PT(kan lese mer om hva PT her HER). Det å ha en personlig trener er noe jeg anbefaler på det høyeste. I hvertfall om det er så mange år siden sist man har trent på senter, og om man trener alene som meg. Da får man hjelp, støtte og blir pusjet det lille ekstra av proffer.Jeg prøver også å trene selv ved siden av. Da blir det gjerne spinning eller intervaller og vekter. 
 Hjemme har jeg en bra elipse maskin, med mange programmer. Har hatt den i mange år, og den var flittig i bruk en stund, men så ble den stående å støve ned litt. Den er igjen tatt i bruk her. Ved siden av den har jeg manualer og treningsball. Når jeg trener bruker jeg en yogamatte. Den står som regel i en krok eller ligger å slenger rundt, så nå har jeg heklet en bag til den. Da kan den henge på veggen, og det blir enklere å bære den med seg.
Fikk brukt opp enda mer garn fra lageret mitt her. Blått og gråbrunt ble brukt. Heklet et passende form i bunn av fm. Heklet så runde 1: en dbst i hver fm omg rundt.  Runde 2: en dbst, en lm, en dbst ut omg. Slik fortsatte jeg til ønsket lengde. Brukte en strikkelise til å lage skulder remmen. Den lagde jeg i ønsket lengde, tredde den gjennom masker på toppen og festet begge ender på siden i bunn av vesken.
Holder på med en lilla tunika om dagen, og har fått en bestilling på et heklet baby vognteppe. Så har litt å henge fingrene i fremover :)

Ønsker alle en fortsatt fin uke:)

Jeg får ikke sett fra bloggen hvem som følger bloggen min lenger...får kun opp feilmelding. Ser at enkelte andre blogger også har det.slik....NOEN som vet hvordan man fikser det?? 

1 kommentar:

StrikkeDolla sa...

Så utrolig genialt med det matte -trekket!!! Jeg har som vane å bare bruke elektriker tape :-P

Jeg skjønner heller ingenting av de følger greiene. Det er i ustand hos meg også!