torsdag 1. mars 2012

Jeg vant jeg vant:)

For en stund tilbake var jeg med på en GiveAway inne på bloggen Marias Skriblerier. JIPPPPPPIIIII!!! JEG var en av de heldige som vant. Så i posten i går kom det noen herlige kort til meg. Jeg har tidligere kjøpt kort av denne flinke damen, og bare digger dem...artige, søte og annerledes er dem. Oppfordrer alle til å ta en titt innom Epla butikken Tatt av Vinden Design. Der finner du alt fra kjærlighetskort, bursdagskort, påskekort, julekort, fødselskort, bryllupskort, morsdagskort mm. 

Her er de jeg fikk i gave



Jeg har vært i elendig for de siste uker, så kan vel ikke skryte av å ha fått gjort så mye håndarbeide. Holder på med en genser til meg selv, pluss at jeg har prøvd meg på å strikke haren fra boken "Påske hele året" av Arne&Carlos. Må vel si jeg synes det er mye knoting med de tynne pinnene...små bein...armer ol...MEN har da fått strikket neeesten ferdig en kanin...
Bare litt av hodet igjen, så det går fremover. Usikker på om jeg blir helt fornøyd med resultatet. Synes det er vanskelig å få det pent når man skal ta opp masker langs kanter...og kjenner jeg er lite tolmodig om dagen, så har tatt opp noen ganger fordi jeg ikk har vært 100 % fornøyd. 

Ønsker alle en fortsatt fin uke
jeg har vært hos legen i dag...øyekatarr, tette bihuler og infulensa. Skal man få ting så må man jo få alt på en gang liksom...hehe...I morgen blir det røntgen av lunger, og så får vi se på svar av prøver. Håper all den medesinen jeg har fått tar knekken på det meste. Så her blir det en roooolig uke videre.

Ingen kommentarer: