fredag 22. juli 2011

Venner

Fra onsdag til torsdag var jeg og min gode venninne på tur til  Dals  Långed i Sverige. Vi skulle besøke hennes venninne og mann, som hadde kjøpt seg hytte helt inntil vannet der der. Et fantastisk sted de holdt på å pusse opp. Det var en hyggelig tur. Nye bekjentskaper, grilling, god drikke og overnatting. På vei hjem besøkte vi en vennine av meg som bor på Ed, og avsluttet turen med  loppis handel. Kosa oss masse:)
Fant et lite artig dikt om venner som passet fint
(her har du oss liksom...hehe)

Roser er røde,
fioler er blå.
Ja jeg er deilig,
og det er du og.
Fantastiske vesner du og jeg.
Mange stygge vi møter på vår vei!
Våre vakre øyne
og spreke lår,
Tar pusten fra alle
som forbi oss går!
En verden perfekt og i harmoni.
- hvis alle bare hadde vært som vi!

-Glad i deg snuppa:)-

Ingen kommentarer: