fredag 4. mars 2011

Mariusmønstret trekk til vase

Jeg ble tidligere i år med i utfordringsbloggen STRIKKERE . Det er en blogg hvor vi som liker å strikke får en utfordring om å strikke noe i et visst tema.  Det blir så satt en tidsfrist for det aktuelle temaet. Alle som deltar vil få bilder lagt ut på bloggen, og det vil bli foretatt en avstemming etter endt utfordring.

Den første utfordringen har temaet "Marius". Vi fikk mulighet til å leke oss med det tradisjonelle mariusmønsteret. Mitt bidrag i denne første utfordringen er et trekk til en vase. Ble veldig fornøyd med resultatet selv om jeg ikke har hengt meg helt med på Mariusbølgen som jeg føler er ute i blandt folket:)


 Ønsker DU å være med på dette?? Gå inn på STRIKKERE og meld deg på.
Hva blir den neste utfordingen??

ØNSKER ALLE EN FIIIN HELG:)

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fin!
God helg :O)

Bente`s Hobbyrom sa...

Den var jo bare herlig, så artig med strikkeutfordringer, det må jeg sjekke . Ha en flott helg og tusen takk for tipset.

StrikkeDolla sa...

så stilig!! :-D

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen på Strikkere!
For en kreativitet, vasen ble kjempefin :)