søndag 14. november 2010

Tilda, strikket tunika og 2 ledige plasser i pakkeleken


I helgen har jeg ikke vært helt i form...omgangsyke...huffffff..har ikke orket stort, men fått strikket litt da:)

Om onsdagen var jeg en liten tur innom Panduro butikken og kom over en søt Tilda nisse som jeg bare MÅTTE ta med meg hjem...har jo så lenge hatt lyst til å prøve sy noe fra Tone Finnanger sin serie, så nå gleder jeg meg til å sette i gang:)...Produkter kan kjøpes på pandurohobby.

Jeg er en person som elsker å shoppe blader...bruker utrolig mye penger på slikt...hmm..Så når jeg kom over ett lite blad med Tilda Juleideer så klarte jeg jo ikke la være kjøpe det heller..hehe..Er jo bare så enormt mye inspirasjon i de heftene/bøkene...Kan lese mer om Tone og hennes produkter her: Tilda

noen bilder tatt ut fra den nyeste katalogen "Tildas Jul"

Har også fått strikket på den røde tunikaen min..Er kun noen få omganger igjen til den er ferdig strikket..Mangler bare noe pynt på den som gjør prikken over i`n:)

Tunikaen er strikket i rødt pt5 sport garn..veldig godt garn å strikke med:)



PAKKELEK


Vil tilslutt minne alle som er inneom bloggen min at det er fortsatt 2 ledige plasser til å være med på pakkeleken..titt innom her...legg igjen en kommentar om at akkurat DU har lyst til å være med på dette:)



ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN EN FANTASTISK FIN UKE:)

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Huff stakkers deg..omgamgsyke er fælt! Håer du er bra igjen:)
Jeg er stor fan av Tilda! Har laget noen engler-kunne egntlg tenkt meg å lage alt i juleboken!!hehe.. Lykke til med din:)

Klem