onsdag 13. juni 2012

Bokser til ting og tang

Jeg tar alltid vare på bokser og glass som jeg muligens kan bruke til oppbevaring av ting. Var en liten tur på Søstrene Grene i dag, og kom over noen design ark. Disse tenkte jeg kunne passe på utsiden av et par bokser jeg hadde stående hjemme. Så med litt klipp og lim, gikk de fra 
DETTE
til
DETTE
Ble ikke sånn veldig fornøyd med resultatet. Var utrolig vanskelig å få det slett uten at papiret røk. Hadde nok vært enklere med tapetrester. Noe som tåler litt mer. Men men...til å være første gang jeg bruker papir på slike ting, så får man vel være fornøyd:)


Ønsker alle som er innom en fin uke videre:)

4 kommentarer:

Yvonne sa...

så tøffe de ble! ha en strålende dag=)

Småtikkenogmeg sa...

De ble jo riktig så stilige de:-) Jeg har faktisk prøvd meg på det samme en gang tidligere, og ble heller ikke overbegeistret for resultatet. Vet ikke om det var papiret eller meg det var noe galt med, hehe...

Kort og Søm sa...

Syns de ble fine jeg :O)
God søndag,
klem Fredrikke

Gurimalla sa...

Smart! Kjempefine bokser.